Сторінки

5-В клас

Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(25.05 - 29.05.2020)

25.05.2020 Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

1. Повторити правила п. 21-31, виконати вправи 525, 526, 527 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Уживання знака м'якшення, апострофа". (Доступна з 25.05.2020 10:00 до 26.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)

26.05.2020 Синтаксис і пунктуація.

1. Повторити правила п. 33-37, виконати вправу 533 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2  3  4(за бажанням).
3. Зробити оригінальну шпаргалку про члени речення (головні і другорядні), надіслати фото, зберегти для користування в 6 класі.

27.05.2020 Синтаксис і пунктуація.

1. Повторити правила п. 38-44, виконати вправи 530, 531, 532 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати проєкт "Звертання, вставні слова" (намалювати або підібрати фото, придумати речення з вставним словом або звертанням про бережливе ставлення до природи, тварин). Наприклад:


28.05.2020 (2 уроки) Підсумковий урок-гра ,,Кращий знавець української мови.

1. Виконати тест "Кращий знавець української мови". (Доступний до 30.05.2020 22:00. Самоперевірка).
2. Ознайомитись із завданнями 
на повторення, які можна виконувати влітку (завдання для 5 класу).







Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(18.05 - 22.05.2020)

18.05.2020 Повторення й узагальнення вивченого. Лексикологія.

1. Повторити правила п. 4-6, виконати вправи 518, 519 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів". (Доступна з 18.05.2020 10:00 до 20.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)

19.05.2020. Лексикологія.

1. Повторити правила п. 7-10, виконати вправу 520 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Групи слів за значенням". (Доступна з 18.05.2020 10:00 до 20.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)

20.05.2020 Будова слова. Орфографія.

1. Повторити правила п. 11-12, виконати вправи 521 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Спільнокореневі слова і форми слова. Змінювані й незмінювані слова". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 21.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)

21.05.2020 (2 уроки).
Будова слова. Орфографія.

1. Повторити правила п. 11-12, виконати вправу 521 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Правопис знащучих частин слова". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 24.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

1. Повторити правила п. 15-20, виконати вправу 524 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Співвідношення букв і звуків". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 24.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)






Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(12.05 - 15.05.2020)

12.05.2020   Тире при діалозі.


1. Подивитися відео до теми 👉 1,   вивчити правила з підручника п. 44, виконати  вправу 516 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2  (за бажанням).
3.Виконати самостійну роботу "Діалог, розділові знаки". (Доступна з 11.05.2020 10:00 до 13.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:40 хв., одна спроба)



13.05.2020 Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову.

(Обрати тему, використати щонайменше 2 речення з прямою мовоюобсяг - 0,5–1,0 с.; творчу роботу написати у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті,, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 13.05 до 21.00).


14.05.2020 (2 уроки) 
Узагальнення та систематизація знань про пряму мову та діалог.
Контрольна робота з теми „ Пряма мова. Діалог”.

1. Узяти участь у онлайн-уроці 14.05.2020 о 10.00.
2. Повторити правила з підручника п. 43, 44, виконати вправу  517 (усно), вправу 512 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2  (за бажанням).
4. Виконати контрольну роботу „Пряма мова. Діалог”. (Завдання необхідно виконати до  16.05.2020  21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв., одна спроба).




Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(04.05 - 08.05.2020)

04.05.2020   Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

1. Узяти участь у онлайн-уроці 04.05.2020 о 10.00.
2. Написати (натиснути на слово переказ) 👉 переказ у відповідному полі або зробити фото, надіслати до 04.05 21.00.


05.05.2020   Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

1. Узяти участь у онлайн-уроці 05.05.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   вивчити правила з підручника п. 43, виконати вправу  507 (усно), вправи 508, 509 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉    (за бажанням).

06.05.2020  Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.


1. Повторити правила п. 43.
2. Виконати самостійну роботу "Розділові знаки в реченнях з прямою мовою". (Доступна з 05.05.2020 10:00 до 08.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)


07.05.2020 (2 уроки) Тире при діалозі. Контрольний диктант

1. Узяти участь у онлайн-уроці 07.05.2020 о 10.00, написати контрольний диктант.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   вивчити правила з підручника п. 44, виконати вправу  514 (усно), вправи 515 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2  (за бажанням).















Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(27.04 - 30.04.2020)

27.04.2020 Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим та безсполучниковим зв’язком. 

1. Узяти участь у онлайн-уроці 27.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 499, 500, 501 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2  (за бажанням).

28.04.2020 Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим та безсполучниковим зв’язком. 

1. Повторити правила п. 42.
2. Виконати самостійну роботу "Складне речення, розділові знаки". (Доступна з 27.04.2020 10:00 до 30.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)


29.04.2020 Складні речення. Тренувальні вправи.

1. Повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 502, 503 (письмово). 
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1    (за бажанням).

30.04.2020 (2 уроки). Узагальнення і систематизація знань про речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами, про складні речення. 

1. Узяти участь у онлайн-уроці 30.04.2020 о 10.00.
2. Повторити правила з підручника п. 38-42.
3. Виконати вправи 486, 504 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2   3   4 (за бажанням).

30.04.2020 Контрольна робота з теми „Речення з однорідними членами, звертанням, вставними словами, складні речення”.

1. Виконати контрольну роботу „Речення з однорідними членами, звертанням, вставними словами, складні речення”. (Завдання необхідно виконати до  01. 05. 2020  21:00).




Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(21.04 - 24.04.2020)

21.04.2020 Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів  (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. 

1. Узяти участь у онлайн-уроці 21.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   прочитати правила з підручника п. 41, виконати вправи 478, 479 (усно), 481, 482, 483 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1      3 (за бажанням).

22.04.2020 Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів  (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. 

1. Повторити правила п. 41.
2. Виконати самостійну роботу "Вставні слова та сполучення слів, розділові знаки"(Доступна з 21.04.2020 10:00 до 24.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)

23.04.2020 (2 уроки) Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.  

1. Прочитати с.210-214 (підручник), виконати вправу 493 (написати лист, скористатися пам'яткою с.213).                       

(Обсяг - 0,5–1,0 с.; використати щонайменше 2 звертання та 1 вставне слово, написати лист у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 24.04 до 21.00).                                                                                                         

23.04.2020 Складні речення із сполучниковим та безсполучниковим зв’язком. 

1. Узяти участь у онлайн-уроці 23.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   вивчити правила з підручника п. 42, виконати вправи 496 (усно), 497, 498 (письмово) -  для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉    (за бажанням).




Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(13.04 - 17.04.2020)


13.04.2020  Складання висловлення «Мої улюблені квіти» («Шкільний сад», «Що ми побачили в лісі») з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення.


(Обрати тему, використати щонайменше 2 речення з узагальнювальними словами при однорідних членах; обсяг - 0,5–1,0 с.; творчу роботу написати у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті,, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 15.04 до 21.00).



14.04.2020  Розділові знаки при однорідних членах речення. Тренувальні вправи.

1. Узяти участь у онлайн-уроці 14.04.2020 о 10.00.
2. Виконати вправу 464 (письмово для учнів, які не були на  онлайн-уроці).
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   



15.04.2020  Розділові знаки при однорідних членах речення. Тренувальні вправи.


1. Повторити правила п. 38, 39.  
2. Виконати самостійну роботу "Речення з однорідними членами, розділові знаки".  (Доступна з 12.04.2020 8:00 до 18.04.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)


16.04.2020 (2 уроки)  Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні. 



1. Узяти участь у онлайн-уроці 16.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1,   вивчити правила з підручника п. 40, виконати вправи 472, 476 (для тих, хто не був на онлайн-уроці).
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1    3 (за бажанням).
4. Виконати самостійну роботу "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні" (Доступна з 16.04.2020 10:00 до 19.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)





Завдання під час карантину 

для учнів 5-В класу 

(06.04 - 10.04.2020)


06.04.2020  Кома між однорідними членами речення

1. Повторити правила з підручника п. 38 с.195, 196 (підготуватись до самостійної роботи).
3. Виконати вправу 455 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   

07.04.2020  Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення

1. Повторити правила з підручника п. 38 с.195, 196.
2. Виконати самостійну роботу " Речення з однорідними членами, розділові знаки"(Доступна з 07.04.2020 8:00 до 09.04.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:40 хв.)

08.04.2020  Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних  словах у реченнях з однорідними членами

1. Взяти участь у відеоуроці 08.04.2020 о 10.00.
2. Вивчити правила з підручника п. 39.
3. Виконати вправу 465 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   

09.04.2020 (2 уроки) Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних  словах у реченнях з однорідними членами

1. Подивитися відео до теми 👉 1   2   або повторити правила з підручника п. 39.
2. Виконати вправу 467, 468 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   
5. Виконати самостійну роботу "Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами"
Доступна з 09.04.2020 10:00 до 12.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)


30.03.2020  Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

1. Виконати завдання з теми "Другорядні члени речення" (якщо ви вже зробили, перевірте).
2. Пройти тестування "Головні та другорядні члени речення" (Завдання необхідно виконати до  01 квітня 21:00, чітко вказуємо прізвище та ім'я, зараховується результат тільки першої спроби).
3. Повторити за підручником п. 33-37, с.194 - відповіді на питання (усно), підготуватись до контрольної роботи з теми „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”

31.03.2020  Контрольна робота з теми „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”

1. Виконати контрольну роботу „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”.(Завдання необхідно виконати до  31 березня  21:00, чітко вказуємо прізвище та ім'я, у вас тільки одна спроба).
УВАГА! Встановлено ліміт часу для виконання завдань - 40 хв. УСПІХІВ!


01.04.2020 Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

1. 
2. Вивчити правила з підручника п.38 с.195.
3. Виконати вправу 451,452, 453 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2   3

02.04.2020      Кома між однорідними членами речення

1. Подивитися відеоурок "Речення з однорідними членами" (від початку до 4 хв.).
2. Вивчити правила з підручника п.38 с.196.
3. Виконати вправу 454, 456, 457 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1   2