Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(25.05 - 29.05.2020)
25.05.2020 Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.
1. Повторити правила п. 21-31, виконати вправи 525, 526, 527 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Уживання знака м'якшення, апострофа". (Доступна з 25.05.2020 10:00 до 26.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)
26.05.2020 Синтаксис і пунктуація.
1. Повторити правила п. 33-37, виконати вправу 533 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 3 4(за бажанням).
3. Зробити оригінальну шпаргалку про члени речення (головні і другорядні), надіслати фото, зберегти для користування в 6 класі.
27.05.2020 Синтаксис і пунктуація.
1. Повторити правила п. 38-44, виконати вправи 530, 531, 532 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати проєкт "Звертання, вставні слова" (намалювати або підібрати фото, придумати речення з вставним словом або звертанням про бережливе ставлення до природи, тварин). Наприклад:
28.05.2020 (2 уроки) Підсумковий урок-гра ,,Кращий знавець української мови”.
2. Ознайомитись із завданнями на повторення, які можна виконувати влітку (завдання для 5 класу).
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(18.05 - 22.05.2020)
18.05.2020 Повторення й узагальнення вивченого. Лексикологія.
1. Повторити правила п. 4-6, виконати вправи 518, 519 (письмово).2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів". (Доступна з 18.05.2020 10:00 до 20.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)
19.05.2020. Лексикологія.
1. Повторити правила п. 7-10, виконати вправу 520 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Групи слів за значенням". (Доступна з 18.05.2020 10:00 до 20.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)
20.05.2020 Будова слова. Орфографія.
1. Повторити правила п. 11-12, виконати вправи 521 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Спільнокореневі слова і форми слова. Змінювані й незмінювані слова". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 21.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)
21.05.2020 (2 уроки).
Будова слова. Орфографія.
1. Повторити правила п. 11-12, виконати вправу 521 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Правопис знащучих частин слова". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 24.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.
1. Повторити правила п. 15-20, виконати вправу 524 (письмово).
2. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
3. Виконати самостійну роботу "Співвідношення букв і звуків". (Доступна з 20.05.2020 10:00 до 24.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:25 хв.)
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(12.05 - 15.05.2020)
12.05.2020 Тире при діалозі.
1. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 44, виконати вправу 516 (письмово).
3.Виконати самостійну роботу "Діалог, розділові знаки". (Доступна з 11.05.2020 10:00 до 13.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:40 хв., одна спроба)
13.05.2020 Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову.
(Обрати тему, використати щонайменше 2 речення з прямою мовою; обсяг - 0,5–1,0 с.; творчу роботу написати у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті,, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 13.05 до 21.00).
14.05.2020 (2 уроки)
Узагальнення та систематизація знань про пряму мову та діалог.
Контрольна робота з теми „ Пряма мова. Діалог”.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 14.05.2020 о 10.00.
2. Повторити правила з підручника п. 43, 44, виконати вправу 517 (усно), вправу 512 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
4. Виконати контрольну роботу „Пряма мова. Діалог”. (Завдання необхідно виконати до 16.05.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв., одна спроба).
1. Узяти участь у онлайн-уроці 14.05.2020 о 10.00.
2. Повторити правила з підручника п. 43, 44, виконати вправу 517 (усно), вправу 512 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Повторити правила з підручника п. 43, 44, виконати вправу 517 (усно), вправу 512 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 (за бажанням).
4. Виконати контрольну роботу „Пряма мова. Діалог”. (Завдання необхідно виконати до 16.05.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв., одна спроба).
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(04.05 - 08.05.2020)
04.05.2020 Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 04.05.2020 о 10.00.2. Написати (натиснути на слово переказ) 👉 переказ у відповідному полі або зробити фото, надіслати до 04.05 21.00.
05.05.2020 Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 05.05.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 43, виконати вправу 507 (усно), вправи 508, 509 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 43, виконати вправу 507 (усно), вправи 508, 509 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
06.05.2020 Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
1. Повторити правила п. 43.
2. Виконати самостійну роботу "Розділові знаки в реченнях з прямою мовою". (Доступна з 05.05.2020 10:00 до 08.05.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:30 хв.)
07.05.2020 (2 уроки) Тире при діалозі. Контрольний диктант
1. Узяти участь у онлайн-уроці 07.05.2020 о 10.00, написати контрольний диктант.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 44, виконати вправу 514 (усно), вправи 515 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 44, виконати вправу 514 (усно), вправи 515 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(27.04 - 30.04.2020)
27.04.2020 Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим та безсполучниковим зв’язком.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 27.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 499, 500, 501 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 499, 500, 501 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
28.04.2020 Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим та безсполучниковим зв’язком.
1. Повторити правила п. 42.
2. Виконати самостійну роботу "Складне речення, розділові знаки". (Доступна з 27.04.2020 10:00 до 30.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
29.04.2020 Складні речення. Тренувальні вправи.
1. Повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 502, 503 (письмово).
1. Повторити правила з підручника п. 42, виконати вправи 502, 503 (письмово).
30.04.2020 (2 уроки). Узагальнення і систематизація знань про речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами, про складні речення.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 30.04.2020 о 10.00.
2. Повторити правила з підручника п. 38-42.
3. Виконати вправи 486, 504 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Повторити правила з підручника п. 38-42.
3. Виконати вправи 486, 504 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
30.04.2020 Контрольна робота з теми „Речення з однорідними членами, звертанням, вставними словами, складні речення”.
1. Виконати контрольну роботу „Речення з однорідними членами, звертанням, вставними словами, складні речення”. (Завдання необхідно виконати до 01. 05. 2020 21:00).
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(21.04 - 24.04.2020)
21.04.2020 Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 21.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, прочитати правила з підручника п. 41, виконати вправи 478, 479 (усно), 481, 482, 483 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 21.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, прочитати правила з підручника п. 41, виконати вправи 478, 479 (усно), 481, 482, 483 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
22.04.2020 Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
1. Повторити правила п. 41.
2. Виконати самостійну роботу "Вставні слова та сполучення слів, розділові знаки". (Доступна з 21.04.2020 10:00 до 24.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
1. Повторити правила п. 41.
2. Виконати самостійну роботу "Вставні слова та сполучення слів, розділові знаки". (Доступна з 21.04.2020 10:00 до 24.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
23.04.2020 (2 уроки) Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
1. Прочитати с.210-214 (підручник), виконати вправу 493 (написати лист, скористатися пам'яткою с.213).
(Обсяг - 0,5–1,0 с.; використати щонайменше 2 звертання та 1 вставне слово, написати лист у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 24.04 до 21.00).
23.04.2020 Складні речення із сполучниковим та безсполучниковим зв’язком.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 23.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 42, виконати вправи 496 (усно), 497, 498 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 42, виконати вправи 496 (усно), 497, 498 (письмово) - для тих, хто не був на онлайн-уроці.
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(13.04 - 17.04.2020)
13.04.2020 Складання висловлення «Мої улюблені квіти» («Шкільний сад», «Що ми побачили в лісі») з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення.
(Обрати тему, використати щонайменше 2 речення з узагальнювальними словами при однорідних членах; обсяг - 0,5–1,0 с.; творчу роботу написати у відповідному полі, натиснувши на тему, або в зошиті,, зробити 1 фото, підписати і надіслати до 15.04 до 21.00).
14.04.2020 Розділові знаки при однорідних членах речення. Тренувальні вправи.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 14.04.2020 о 10.00.
2. Виконати вправу 464 (письмово для учнів, які не були на онлайн-уроці).
3. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1
15.04.2020 Розділові знаки при однорідних членах речення. Тренувальні вправи.
1. Повторити правила п. 38, 39.
2. Виконати самостійну роботу "Речення з однорідними членами, розділові знаки". (Доступна з 12.04.2020 8:00 до 18.04.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
16.04.2020 (2 уроки) Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
1. Узяти участь у онлайн-уроці 16.04.2020 о 10.00.
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 40, виконати вправи 472, 476 (для тих, хто не був на онлайн-уроці).
4. Виконати самостійну роботу "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні". (Доступна з 16.04.2020 10:00 до 19.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
2. Подивитися відео до теми 👉 1, вивчити правила з підручника п. 40, виконати вправи 472, 476 (для тих, хто не був на онлайн-уроці).
4. Виконати самостійну роботу "Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні". (Доступна з 16.04.2020 10:00 до 19.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
Завдання під час карантину
для учнів 5-В класу
(06.04 - 10.04.2020)
06.04.2020 Кома між однорідними членами речення
1. Повторити правила з підручника п. 38 с.195, 196 (підготуватись до самостійної роботи).
3. Виконати вправу 455 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1
07.04.2020 Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення
1. Повторити правила з підручника п. 38 с.195, 196.
2. Виконати самостійну роботу " Речення з однорідними членами, розділові знаки". (Доступна з 07.04.2020 8:00 до 09.04.2020 21:00. Максимальний час виконання роботи: 0:40 хв.)
08.04.2020 Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
1. Взяти участь у відеоуроці 08.04.2020 о 10.00.
2. Вивчити правила з підручника п. 39.
3. Виконати вправу 465 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1
09.04.2020 (2 уроки) Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
2. Виконати вправу 467, 468 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1
5. Виконати самостійну роботу "Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами".
( Доступна з 09.04.2020 10:00 до 12.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
( Доступна з 09.04.2020 10:00 до 12.04.2020 22:00. Максимальний час виконання роботи: 0:45 хв.)
30.03.2020 Другорядні члени речення. Тренувальні вправи
1. Виконати завдання з теми "Другорядні члени речення" (якщо ви вже зробили, перевірте).
2. Пройти тестування "Головні та другорядні члени речення" (Завдання необхідно виконати до 01 квітня 21:00, чітко вказуємо прізвище та ім'я, зараховується результат тільки першої спроби).
3. Повторити за підручником п. 33-37, с.194 - відповіді на питання (усно), підготуватись до контрольної роботи з теми „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”
31.03.2020 Контрольна робота з теми „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”
1. Виконати контрольну роботу „Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення ”.(Завдання необхідно виконати до 31 березня 21:00, чітко вказуємо прізвище та ім'я, у вас тільки одна спроба).
УВАГА! Встановлено ліміт часу для виконання завдань - 40 хв. УСПІХІВ!
УВАГА! Встановлено ліміт часу для виконання завдань - 40 хв. УСПІХІВ!
01.04.2020 Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).
1.
2. Вивчити правила з підручника п.38 с.195.
3. Виконати вправу 451,452, 453 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 3
2. Вивчити правила з підручника п.38 с.195.
3. Виконати вправу 451,452, 453 (письмово).
4. Інтерактивні вправи (натискати на цифри) 👉 1 2 3